رم افزار قفل گزاری Folder Lock 6.6.5 + Portable



  • Folder Lock6.6.5محصول شرکت Everstrike Software نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرم افزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Folder Lock 6.6.5 :

    • مخفی سازی فایل ها، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران
    • قرار دادن رمز عبور برای اطلاعات مختلف، فایل ها، پوشه ها و درایوها
    • قرار دادن رمز عبور برای خود نرم افزار و مرکز کنترل آن برای افزایش امنیت
    • پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS
    • دارای درجه بندی های مختلف امنیتی
    • حفاظت از فایل های شما در WinDows و Dos
    • امکان قرار دادن رمز برای حذف نمودن فایل ها
    • در بردارنده گزینه های مخفی Shred files , AutoLock , Auto Shutdown PC , Lock your PC, Erase PC tracks و متن فهرست انتخاب در اینترنت اکسپلورر
    • فایل های قفل شده در نرم افزار غیر قابل برگشت، غیر قابل تعویض نام، غیر قابل کپی کردن، مخفی و غیر قابل دسترسی می باشند
    • حفاظت کامل از فایل ها در Hard Disk, NoteBook, Cd Rw's, Disk, Usb Flash Driver



    دانلود با لینک مستقیم با حجم 3 مگابایت به همراه فعال ساز 
    دانلود با لینک مستقیم ( لینک کمکی ) 
    آموزش نرم ‌افزار Folder Lock 
    نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
    تصویری از محیط نرم افزار 
    تصویری از محیط نرم افزار کرک شده
  • قفل کردن و مدیریت اینترنت با نرم افزار Internet Lock v5.3.0



  • امروزه با کشیده شدن اینترنت به خانه ها و منازل و نفوذ بیشتر آن در میان خانواده ها ، اکثر والدین با این مشکل رو به رو هستند که نمی خواهند فرزندان خود وارد اینترنت شوند و یا حداقل در زمان هایی خاص این محدودیت را برای فرزندان اعمال کنند. راه های گوناگونی وجود دارد که این محدودیت ها اعمال شود اما یکی از ساده ترین راه ها استفاده از نرم افزارها موجود در این زمینه است. Internet Lock نام نرم افزاری قدرتمند و مناسب برای این دسته از کاربرانی است که قصد دارند اینترنت را برای کاربران دیگری که از یک رایانه استفاده می کنند به نوعی قفل یا از دسترس خارج نمایند.
    این ابزار با داشتن انواعی از تنظیمات و اعمال انواع محدودیت ها انواع سایت های مختلف را از دسترس خارج کرده و یا حتی به طور کامل اینترنت را قفل می نماید. این نرم افزار که با انواع مرورگرها سازگاری داشته و می تواند با انواع پروتوکل هایی که برای برقراری اینترنت استفاده می شوند هماهنگی پیدا کند توانایی شناسایی و سازگاری با تمامی مدل های کانکشنی را هم دارد و به همین دلیل استفاده از تمامی قسمت های نرم افزار بسیار آسان خواهد شد.
    امکان زمان بندی قطع دسترسی به اینترنت هم از امکانات جالب این ابزار است ؛ این نرم افزار که از واسط کاربری بسیاری ساده ای بهره می برد به سادگی قابل استفاده بوده و به همین دلیل والدین به راحتی می توانند از این بزار استفاده کنند. این ابزار همچنین از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد که ارزش دانلود این ابزار را افزایش می دهد.

    برای دانلود کلیک کنید
  • اعمال محدودیت در استفاده از کامپیوتر با WinLock Professional



  • کامپیوتر شما در معرض استفاده دیگران قرار دارد این یعنی اینکه تمامی اطلاعات شما در اختیار آنهاست! اگر به فکر این هستید که این مشکل را حل کنید و برای کاربران دیگر محدودیت های مختلفی اعمال کنید تا هرکسی نتواند به هرانچه در کامپیوترتان است دسترسی داشته باشد، گروه پرتوان نورپرتال نرم افزاری را در این زمینه از شرکت Crystal Office Systems معرفی کرده است. WinLock Pro نرم افزار قدرتمندی است برای حفظ حریم کامپیوتر شما و میتواند دسترسی به منابع کامپیوتر را محدود سازد و یک راه حل مناسب برای محافظت از کامیپوترهایی می باشد که در دسترس عموم قرار دارد ، می باشد. 
    با Winlock Pro کاربر میتواند اطمینان داشته باشد که فقط افراد مجاز می توانند به اطلاعات حساس روی کامپیوتر دسترسی داشته باشند. تنظیمات بسیار زیادی در این نرم افزار گنجانده شده است که تمامی این تنظیمات ماهیت محدود کردن برای کاربران عمومی دارد. تنظیم اینکه کاربران دیگر چه زمانی بتوانند از کامپیوتر شما استفاده کنند میتواند خیلی مهم باشد. به این ترتیب کاربر اصلی توانایی این را دارد که زمان استفاده دیگران از سیستم خودش را محدود سازد و وقتی محدودیت استفاده به پایان رسید، کامپیوتر خاموش شود. 
    این نرم افزار System Try ( نرم افزارهای فعال در کنار ساعت ویندوز ) فعالیت می کند و برای دسترسی به تنظیمات اصلی نرم افزار پسورد لازم است.با استفاده از نرم افزار میتوانید در استارت آپ پیغام های متنی و صوتی برای کاربر قرار دهید و به او محدودیت ها را توضیح دهید و یا هر پیغامی که میخواهید را به او اطلاع دهید.از دیگر قابلیت های نرم افزار امکان قفل کردن صفحه دسکتاپ می باشد و به این ترتیب کاربر به هیچ قسمتی دسترسی ندارد. قفل نمودن فایل ها و پوشه ها نیز مسلما از نیازهای اصلی برای حافظت از اطلاعات مهم است که با نرم افزار Winlock که نورپرتال آن را معرفی کرده است قابل انجام می باشد. فیلتر نمودن محتوای اینترنت، غیرفعال کردن کلیدهای میانبر، غیرفعال کردن منو و دکمه استارت نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار قدرتمند می باشد.
    در مورد محدودیت در محتوای سایت های اینترنتی میتوان بیشتر توضیح داد که این محدودیت میتوان شامل آدرس سایت باشد و همچنین نرم افزار میتواند با چک کردن محتوای هر سایت اگر کلمه غیرمجازی که شما تعیین کرده اید در آن سایت باشد را بلوک کند و به این ترتیب آن سایت باز نخواهد شد.
    شاید با خواندن توضیحات بالا این مسئله در ذهن شما پیش آمده باشد که اگر بخواهیم برای هر کاربر محدودیت مختلفی اعمال کنیم، بازهم این نرم افزار امکان چنین کاری را دارد؟ در پاسخ باید گفت بله WinLock Pro این امکان را میدهد که برای هرکاربر کامپیوتر بتوانید محدودیت های مختلفی را اعمال کنید به این ترتیب شما میتوانید به کاربران مختلف قابلیت های خاصی را بدهید و این یعنی مدیریت کامل روی دسترسی کاربران یک کامپیوتر عمومی که نورپرتال با معرفی WinLock Pro این امکان را برایتان فراهم کرده است. قابلیت های کلیدی نرم افزار WinLock Professional v5.25: 
    - مخفی نمودن منو استارت
    - توانایی قفل کردن محیط دسکتاپ
    - ایجاد محدودیت زمانی برای کار با رایانه
    - قفل کردن فایل ها و فولدرها
    - غیرممکن بودن تغییر تنظیمات بدون پسورد در حالتی
    - فیلتر نمودن آدرس های اینترنت و کلمات کلیدی (مثلا کلمه:یاهو)
    - غیرفعال کردن کلید های میانبر
    - غیرفعال نمودن کنترل پنل Control Panel
    - بلوک نمودن دستورات مختلف
    - خاموش شدن کامپیوتر بعد از پایان محدودیت زمانی
    - امکان اعمال محدودیت های متفاوت برای کاربران مختلف
    - قفل کردن اطلاعات با تکنلوژی Blowfish crypto-algorithm
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و...
    طریقه فعالسازی :
    - پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
    - قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
    - در مرحله آخر می بایستی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
    - در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد. از محیط نرم افزار خارج شوید، لازم به ذکر است در برخی از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت کامل بسته نشده و آیکون آن در نوار وظیفه شما نمایان می شود و شما می بایستی با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
    - نرم افزار را اجرا کنید و سپس وارد منوی Help شده و سپس About Winlock را انتخاب کنید
    - در پنجره About Winlock روی دکمه Register کلیک کنید و اطلاعات داخل فایل Serial.txt که داخل پوشه نرم افزار می باشد را وارد کنید
    - سپس Ok را بزنید
    - نرم افزار را از بخش System Try ویندوز Shut Down کنید و مجددا نرم افزار را اجرا نمایید
    Name : Paul Huenefeld
    Serial : C2LYQN-PNRQB-BVXN5-44ANS-3PPB5-9RBZX

    حجم فایل : 4128 کیلوبایت
  • Lock My PC 4.9 - قفل گذاری رایانه و قطعات در زمان دلخواه




  • Lock My PC 4.9 یک نرم افزار ساده ولی در عین حال قدرتمند برای قفل کردن همه جای کامپیوتر از دست کاربران غیر مجاز است . شما در هنگام ترک کامپیوتر خود می توانید تمام قطعات و کلید ها را قفل کنید ، من جلمه کلید های میانبر ( مثل : alt + ctrl + del) ، موس ، قفل کردن CD/DVD ROM و همچنین قفل کردن کامل صفحه نمایش . هیچ کس نمی تواند از کامپیوتر شما استفاده ای بکند مگر اینکه پسورد شما را داشته باشد . این برنامه یک برنامه فوق العاده امنیتی از نظر قفل کردن می باشد. این برنامه به سرعت می تواند کامپیوتر شما را قفل کند تا شما سریع به مقصود خود برسید . با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندوز شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی کاربران استفاده کنید. می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود. می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startup سیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و .... این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی نیز کار می کند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Lock My PC 4.9 : 
    • قفل کردن سریع و امن کامپیوتر با کلیدهای میانبر سریع مثل : کلیک راست موس
    • قفل کردن کامپیوتر وقتی که مدتی از آن استفاده نمی شود و غیرفعال است
    • حالت های نصب مختلف برای نصب خانگی یا شرکت
    • قفل کردن CD/DVD
    • خاموش شدن خودکار کامپیوتر زمانی که مدت زیادی قفل شده باقی می ماند
    • تعیین کردن زمان برای قفل شدن سیستم
    • قفل کردن کیبرد و موس و صفحه دسکتاپ
    • عمل نکردن Alt + Ctrl + Del در هنگام قفل بودن سیستم
    • سازگاری با ویندوز های ویستا و ایکس و ایکس پی 64 بیتی
    • حفاظت شدید از رمز عبوری که انتخاب کرده اید
    دانلود با لینک مستقیم با حجم 1 مگابایت به همراه سریال 
    دانلود با لینک مستقیم ( لینک کمکی ) 
    دانلود با لینک مستقیم ( لینک کمکی ) 
    دانلود با لینک مستقیم ( لینک کمکی )
  • با Rohos Logon Key v2.9 حافظه فلش به‌جای رمز عبور استفاده



  • در دنیای دیجیتال، امنیت حرف اول را می‌زند و به ‌همین دلیل روش‌های مختلفی جهت حفظ امنیت کاربران ایجاد شده است. نرم‌افزارهای ضدویروس، ضدجاسوسی، نرم‌افزارهای کنترلی، الگوریتم‌های رمزنگاری و... همگی نمونه‌هایی از این روش‌ها به‌شمار می‌رود. سیستم‌عامل ویندوز نیز از این قاعده مستثنا نیست و ابزارهای مختلفی را برای حفظ امنیت کاربران در خود جای داده است که یکی از این ابزارها، پشتیبانی از قابلیت تخصیص رمز برای ورود به محیط کاربری در ویندوز است. به کمک این قابلیت شما می‌توانید به نام کاربری خود در ویندوز یک رمز عبور اختصاص دهید تا هیچ کاربر دیگری بجز خود شما که رمز عبور را در اختیار دارد، قادر نباشد از رایانه استفاده کند. تا اینجای کار همه چیز خوب است! اما همان‌طور که می‌دانید با گسترش نرم‌افزارهای رمزیاب و افزایش اطلاعات و دانش کاربران، براحتی می‌توان از این‌گونه روش‌های محافظتی عبور کرد. در بسیاری از موارد نیز وارد کردن رمزعبور در محیط‌هایی که کاربران دیگر نیز وجود دارند، موجب می‌شود رمز شما فاش شود یا نصب نرم‌افزارهای جاسوسی روی رایانه موجب افشای رمز شما ‌شود
    کلیدهای منحصر‌به‌فرد :
    برای پیشگیری از بروز این مشکلات و جلوگیری از افشای رمزعبور شما نیز نرم‌افزارهای مختلفی طراحی شده‌است که یکی از بهترین آنها نرم‌افزار قدرتمند Rohos Logon Key است. این نرم‌افزار به‌جای استفاده از رمز عبور، شما را قادر می‌سازد تا حافظه‌های فلش خود را به کلیدهایی برای باز کردن قفل ورود به سیستم‌عامل تبدیل کنید. با استفاده از این روش، شما یک کلید فیزیکی در اختیار دارید که براحتی همچون اطلاعات دیجیتال قابل سرقت و کپی‌برداری نیست و هر کاربری نمی‌تواند با نگاه کردن به کلید شما از آن استفاده کند!
    یک کلید با ده‌ها قابلیت:
    همان‌طور که اشاره کردیم این نرم‌افزار در حالت کلی قادر است حافظه‌های فلش شما را به کلیدهایی برای باز کردن قفل ورود به سیستم‌عامل تبدیل کند. اما ذکر این نکته ضروری است که این حافظه‌ها کلیدهای معمولی نیستند و امکانات بسیار زیادی را در خود جای می‌دهد.
    غیرقابل کپی: 
    پروفایل ورودی در این کلیدها با شماره سریال حافظه فلش تطبیق داده می‌شود که احتمال ساخت نسخه کپی از آن را به حداقل می‌رساند.
    تشخیص اصالت:
    به‌طور پیش‌فرض، کلیدهای ایجاد شده توسط این نرم‌افزار برای هر رایانه به‌طور منحصر‌به‌فرد ساخته می‌شود و هر کلید فقط توسط همان رایانه مورد شناسایی قرار می‌گیرد. در چنین حالتی حتی اگر کلیدی در اختیار داشته باشید که دارای پروفایل ورودی یکسان با کلید شما باشد، قادر به ورود به سیستم‌عامل نخواهید بود.
    رمزهای کد شده:
    کلیدهای یو‌اس‌بی ایجاد شده توسط این برنامه، رمز عبور ورود به سیستم‌عامل را در خود ذخیره نمی‌کند! بلکه الگوریتمی رمزنگاری شده را در خود جای داده‌است که تنها همان الگوریتم می‌تواند رمز ورود به سیستم‌عامل را ایجاد و از آن استفاده کند.
    امنیت ضرب‌در دو:
    شما می‌توانید استفاده از کلید را به وارد کردن کدپین مشروط کنید، در این حالت تا کدپین را وارد نکنید کلید قادر به باز کردن رمز نخواهد بود و چنانچه کدپین برای 3 مرتبه اشتباه وارد شود، عملیات ورود با آن کلید قفل می‌شود. استفــاده از کلیدهای ایجاد شده توسط این نرم‌افزار در سیستم‌‌های عامل‌ ویندوز 2000، اکس‌پی، ویستا و 7 امکان‌پذیر است. همچنین برای ورود به اکتیودایرکتوری در ویندوزهای 2000، 2003، 2008 و ورود از راه دور به ویندوزهای 2003 و 2008 نیز می‌توانید از آنها استفاده کنید. 
    قابلیتهای کلیدی نرم افزار Rohos Logon Key v2.9:ـ امکان غیرفعال‌سازی روش پیش‌فرض ورود به سیستم‌عامل با استفاده از رمز عبور
    ـ ورود یا قفل‌گشایی خودکار سیستم‌عامل به محض اتصال حافظه فلش به درگاه یو‌اس‌بی
    ـ قفل کردن خودکار سیستم‌عامل به محض جدا کردن حافظه فلش از رایانه و انجام عملیات دیگر همچون Hibernation، Logoff یا اجرای اسکرین‌سیور
    ـ حفاظت از رایانه حتی در حالت Safe Mode 
    ـ پشتیبانی از قابلیت ورود اضطراری در مواقعی که حافظه فلش (کلید) را گم کرده‌اید یا کدپین را به‌خاطر ندارید
    ـ تعریف قابلیت استفاده از یک کلید برای ورود به چند رایانه یا امکان ورود به یک رایانه
    ـ اعمال محدودیت زمانی جهت دسترسی به رایانه برای کاربران: شما می‌توانید مدت زمان مجاز برای استفاده توسط هر کاربر را مشخص کنید تا در صورت اتمام این مدت، سیستم‌عامل به‌طور خودکار قفل شود
    ـ امکان ورود به رایانه‌ها از راه دور با استفاده از کلید یو‌اس‌بی
    ـ ممانعت از دسترسی به حافظه‌های فلش در سیستم‌عامل
    ـ ممانعت از دسترسی کاربر به کلید یو‌اس‌بی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    راهنمای نصب نرم افزار : - پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
    - قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
    - از منوی Help و انتخاب Get Registration شماره سریال موجود در فایل Serial.txt را به نرم افزار بدهید. حالا میتوانید بدون محدودیت از نرم افزار استفاده نمایید.

    دانلود با لینک مستقیم
    حجم : 2.68مگابایت